fredag 30 juli 2010

Gammal stol


Dagens tanke: Alla dagar är betydelsefulla

Visar en bild på en stol som jag hittade i min mormors gamla lada i Finland när vi var där för några veckor sedan. Gillar formen på den, har fått stärka upp den lite då den varit med ett tag och var lite väl ranglig. Jag kommer ihåg den från mina barndomssomrar i Finland då den fanns i min mormors hus. Nu står den i vårt vardagsrum och jag är kär i den! Skulle vara roligt att försöka sig på att göra likadana stolar själv och måla dem i olika färger. En ide´för hösten kanske? Lyktan brevid är från P&B Home som är en favoritbutik för mig.

1 kommentar:

  1. Hej min vän!!! Åh, vad kul att du kommit igång med din blogg! Nu har jag ytterligare en att följa ;)! Var inne och kikade på bildern på dig på Hannas Form, gud så vackra de är, och vad vacker DU är!!
    All lycka med din blogg!
    Kram Johanna

    SvaraRadera