torsdag 29 december 2011

Snart så!

Sakta men säkert blir det ljusare och ljusare, dagarna blir längre och längre, välbehövligt för alla skulle jag tro. Nyår är härligt, nystart, ny motivation till förändring. Jag brukar inte ge några nyårslöften, tror att det är bättre att titt som tätt fundera och göra aktiva val i sitt liv. Hur vill jag leva? Vad vill jag uppnå? Jag skulle bli överlycklig om jag oftare fick känna att jag lever i nuet, vara här och nu, finnas bara i stunden. Detta är mitt mål under 2012, finnas här och nu och bara vara nöjd. Hur ser ditt 2012 ut?

2 kommentarer:

  1. Så himla kloka ord...du satte ord på det jag tänker och känner- tack!!! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Fina Niina, du är en mycket klok kvinna!! Hoppas ni har haft en härlig ledighet och att alla i familjen mår bra.. stor kram till er alla från "dagis" Hanna

    SvaraRadera