torsdag 8 september 2011

Ont det gör ont

Hej alla,
Jag har nu efter några veckor kommit igång med träningen. På en av mina första löprundor stukade jag foten, men struntade i det och fortsatte ändå, inte så smart, men nu är foten bra igen sen någon vecka. Igår var jag på spinning och core och jag har sån träningsvärk i mina ben. Har liksom lite svårt att ta det lugnt, kör jag så kör jag.Det ska bli intressant att se om jag kan gå imorgon. Men jag är så glad att jag kommit igång, mår så mycket bättre av det. Uti spåret i flickor och dofta på höstlöven!

2 kommentarer:

  1. Åhh så duktig- hejja dig. Förstår att det gör ont....Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack sötis! Hm, guuuud, vad du är duktig och guuuud vad jag känner mig som en soffpotatis.......På måndag då börjar jagigen....he, he!

    KRAM
    H

    SvaraRadera