måndag 23 augusti 2010

Dotterns rum




Jag önskar att allt var sorterat i färgordning och att det alltid var undanplockat i min dotters rum, men så är det inte och kommer nog heller aldrig att bli. Därför har jag satt tyg på ett Ikea-skåp för att dölja en del av oredan. Nu ser det i alla fall fint ut och tror att det är perfekt ordning inne i skåpet. Tapeten är från Pip-collection och är helt ljuvlig, jag blir glad av den. Skulle faktiskt vilja tapetsera hela rummet med samma tapet, tror att det skulle blir färgglatt och mysigt.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Slank in på din blogg via en kommentar hos Philia! Ser att du har släktband från Finland!?
    Jättefin blogg, LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  2. Jag slank oxå in via HoP! Fint rum hon har din dotter, älskar tapeten.
    Fin blogg du har, vill se mer. Lägger till dig i min blogglista så jag lätt hittar tillbaks.

    Kram Catta

    SvaraRadera