tisdag 17 augusti 2010

Mörkare färger


Även om det är varmt ute känns det som om hösten är på gång och jag gillar det. Det känns mysigt och börja ta fram lite mörkare färger, byta ut kuddar och mattor. Jag tycker det är fint att blanda lite murrigare färger på hösten som svart och beige. Har i helgen jobbat på Formex på P&B Home och varje gång jag varit på mässan är jag full av inspiration, kommer hem och byter kuddar och möblerar om. Nu är gardinerna bytta i köket från vita till lite mer höstiga i linne, tröttnar aldrig på dem. Utanför fönstret ser man att löven fortfarande är gröna men snart är också de fina i alla höstfärger.

1 kommentar:

  1. Hej:-)!
    Vad roligt att du kom förbi mig på mässan, så kul att få ett ansikte på alla bloggisar.
    Vad fint du gjort hemma.
    Är du lika öm i fötterna och trött i huvudet som jag efter helgen?
    Hjälp vilken värme det var i hallarna...
    Stor kram

    SvaraRadera